2 Şubat 2009 Pazartesi

Köyden Görüntüler


14 yorum:

  1. çok saol gürsel akinci

    YanıtlaSil
  2. slm kardeş seni tebrik ederim. Biliyorum senin hızına ben yetişemedim ki başkaları yetişsin seni ben cook iyi tanırım. Sen bir harikasın kucak rdolusu sevgi ve selamlarımı sunarım. BİLGE KAĞAN ÇELİK

    YanıtlaSil
  3. hele kardeşime bak köyün kışlık resimlerini koymuş ya yazlığı nerede.

    YanıtlaSil
  4. abdullah demir ilbili almanyada selamlar burya bire radyo istiyom hayirli calismalar basrlar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Abdullah kardeş nasılsın Almanya'dan bir kanal açta hep beraber dinleyelim.slm

    YanıtlaSil
  6. ya kardeş bu resimi senmi çektin. Bizim köyümüzün yerimi değişti yoksa ben mi yaşlandım yanlış hatırlıyorum. yoksa senmi tekeli ile bizim köyleri karıştırdın. bir türlü çözemedim köyümüzün sitesi dedin ya hani ha hatırladım orası bizim arka mahallemizdi kusura bakma işte yaşlılık hali idare et.

    YanıtlaSil
  7. selam gardaslar site her gecen gun daha iyi gidiyo dahada iyi olcagina iynaniyom sealm bilge kardas nasil iyi sindir insallah almanyada selamlar abdullah demir

    YanıtlaSil
  8. Slm. kardeş ellerine sağlık güzel olmuş bir kaç rutuşla dahada güzel olur.Tebrikler

    KÖKSAL UĞUR

    YanıtlaSil
  9. Abdullah kardeş iyiyiz, yıllar oldu görüşemedik.Dilerim bir gün karşılaşır eski günelirimiz yad ederiz. kendine iyi bak Allah'a emanet ol.Anakara'dan selamlar

    YanıtlaSil
  10. Site Resimleri gerçekten de güzel. Yazlık resimlerde varsa atabilirseniz iyi olur.

    YanıtlaSil
  11. slm abi eline sağlık iyi olmuş fakat ;fotoğrafları biraz çoğaltırsan iyi olur,,,

    YanıtlaSil
  12. Gürsel abi çok güzel bişey düşünmüşsün tebrikler. ellerine sağlık. Bahar ve yaz resimleri olunca daha çok köyümüzün güzelliği ortaya çıkacaktır. burdan bütün iriağaç köylülere slm. ÇAĞRI ÇELİK

    YanıtlaSil
  13. köyümün üstü dağdır ortasından akan güzel çaydır altında güzel bağdır köyümün her insanı benim için bir altındır köyümüzün resimlerini güzel cekmişsiniz fakat pir ihtiyarlarla birascık sohbet edip onları duygu ve düşüncelerine birazcık yer vermiş olsaydınız dahada güzel olurdu yinede bu duygu ve düşüncelerinize samimi duygularımla tebrik ediyorum Hüseyin AKPINAR

    YanıtlaSil
  14. Sitemiz çok güzel olmuş emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Son yapılan değişikliklerle daha bir hoş olmuş köyümüzün yaşlıları kısmındaki fotoğrafları biraz çoğaltırsanız çok iyi olur.

    YanıtlaSil